سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

شبکه سی‌بی‌اس فحاشی رابرت دنیرو به دونالد ترامپ را سانسور کرد‌

رابرت دنیرو با حضور در مراسم اهدای جوایز تونی مجال تازه‌ای برای حمله به دونالد ترامپ پیدا کرد. با این حال، شبکه سی‌بی‌اس با قطع صدای پخش زنده مراسم، عبارت بی‌ادبانه و توهین‌آمیزی را که دنیرو خطاب به رییس جمهور فعلی امریکا به کار برد سانسور کرد. 

سی‌بی‌اس که پخش زنده این مراسم را با ده ثانیه تاخیر بر عهده داشت، هنگام ورود اسطوره کهنه‌کار هالیوود به صحنه اهدای جوایز، به خاطر تخطی او از متن از پیش آماده ناچار به اعمال ممیزی شد. بینندگان این برنامه زنده نتوانستند اولین جمله‌ای را که دنیرو به زبان آورد بشنوند و تنها در ادامه صدای تشویق پرشور حضار به گوش‌شان رسید.

به نوشته ورایتی، شبکه سی‌بی‌اس تایید کرده که دنیرو که برای اهدای جایزه به بروس اسپبرینگزتین به روی صحنه آمده بود از متن از پیش آماده تخطی کرد و با به کار بردن لفظی توهین‌آمیز رییس جمهور امریکا را خطاب قرار داد. ظاهرا فردی که نظارت بر پخش زنده این مراسم را بر عهده داشته، مجاز به فشردن دکمه حذف بوده تا هر زمان که صلاح دید اقدام به اعمال ممیزی و قطع صدای برنامه کند.

این شبکه تلویزیونی با انتشار بیانیه‌ای علت این ممیزی را توضیح داده: «اظهارنظر آقای دنیرو خارج از متن و غیرمنتظره بود. زبان هتاکانه از پخش زنده این مراسم حذف شد.»

با این حال، جو سیاسی حاکم بر مراسم باعث شد حاضران در سالن «رادیو سیتی میوزیک هال» ایستاده به تشویق ستاره 74 ساله بپردازند.