سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

قیمت بلیت پردیس‌های سینمایی تهران در سال جدید: 15 هزار تومان

در حالی که زمزمه افزایش قیمت بلیت سینما از مدتی پیش به گوش می‌رسید و از سوی دیگر فروش روزهای ابتدایی فیلم‌های اکران نوروز چندان تعریف ندارد، امروز سخنگوی شورای صنفی نمایش تایید کرد که قیمت بلیت سینما از اول فروردین افزایش خواهد داشت. به این ترتیب مردم برای تماشای فیلم در پردیس‌های سینمای و سینماهای مدرن تهران باید 15 هزار تومان بپردازند.

ادامه مطلب

مهدویان: یک عده می‌خواهند «لاتاری» را له کنند

محمدحسین مهدویان در گفت‌وگوی جدیدی درباره «لاتاری» تاکید دارد که در این فیلم ترویج خشونت نکرده است. او می‌گوید واقعیتی در جامعه را تصویر کرده و معتقد است وقتی تماشاگران با دیدن خشونت کف می‌زنند، باید فکری برای جامعه کرد.

ادامه مطلب

مبالغ کمک هزینه دولتی به 329 فیلم سینمایی در شش سال اخیر

آماری که امروز بنیاد سینمایی فارابی از کمک‌های مالی به پروژه‌های سینمایی طی سال‌های 90 تا 96 منتشر کرده، نشان می‌دهد حدود 84 میلیارد تومان طی این سال‌ها به نزدیک به 330 فیلم سینمایی پرداخته شده است. این مبالغ را سازندگان فیلم‌ها در قالب تسهیلات، مشارکت، ساخت و خرید حقوق دریافت کرده‌اند.

ادامه مطلب

بازیگران جدید «سونامی» مشخص شدند

میلاد صدرعاملی در اولین تجربه کارگردانی خود قصد دارد فیلم سینمایی «سونامی» را اوایل سال نده مقابل دوربین ببرد. او به تازگی پیش تولید فیلم خود را آغاز کرده و اوایل سال جدید نیز به طور جدی وارد فاز تولید خواهد شد. پیش از این اعلام شده بود بهرام رادان در این فیلم حضور خواهد داشت و امروز نیز بازیگران جدید «سونامی» معرفی شدند.

ادامه مطلب

کمال تبریزی و تهمینه میلانی پروانه ساخت گرفتند

پس از آن که در چند روز گذشته اخباری در مورد ساخت فیلم های کمال تبریزی و تهمینه میلانی در رسانه ها منتشر شد، امروز روابط عمومی سازمان سینمایی به طور رسمی از صدور پروانه ساخت برای فیلمنامه های جدید این دو کارگردان خبر داد. در این خبر همچنین آمده است که کامران قدکچیان نیز برای فیلمنامه جدید خود پروانه ساخت دریافت کرده است.

ادامه مطلب