سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

اصغر فرهادی در اکران فیلم مستند «درباره فروشنده»

اکران ویژه مستند «درباره فروشنده» به کارگردانی وحید صداقت و تهمینه منزوی چهارشنبه شب در پردیس چارسو برگزار شد. اصغر فرهادی و فرید سجادی حسینی کارگردان و بازیگر فیلم «فروشنده» حضور داشتند. مستند «درباره فروشنده» به اتفاقات و مسیر تولید این فیلم می‌پردازد که توانست دومین اسکار را برای سینمای ایران و اصغر فرهادی به ارمغان بیاورد. تصاویر این مراسم را تماشا کنید.

ادامه مطلب

واکنش جیمز گان به اخراجش از کارگردانی «نگهبانان کهکشان 3»

به دنبال بازنشر یک رشته توییت زننده و توهین‌آمیز که بین سال‌های 2008 تا 2011 در صفحه شخصی جیمز گان منتشر شده، استودیو دیزنی از قطع همکاری با این کارگردان 51 ساله در فیلم کمیک بوکی «نگهبانان کهکشان 3» خبر داده است. گان که کارگردانی دو فیلم نخست این مجموعه موفق را در کارنامه دارد، به خاطر اظهارات آزاردهنده‌اش درباره موضوع‌هایی مانند تجاوز و آزار جنسی کودکان عذرخواهی کرده است.

ادامه مطلب

تاریخ اکران فیلم کوئنتین تارانتینو برای جلوگیری از آشوب احتمالی تغییر کرد

استودیوی سونی که پیش از این اعلام کرده بود فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته جدید کونتین تارانتینو از نهم اوت 2019 در سینماها روی پرده می‌رود تاریخ اکران این فیلم جنجالی را به 26 ژوییه 2019 تغییر داده است.

ادامه مطلب

مهران مدیری برای شکایت از رسانه‌ها درباره موسسه ثامن الحجج به دادسرا رفت

در حالی که تخلفات موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج به بحث داغ این روزها تبدیل شده و گزارش پرداخت‌های این موسسه به «سلبریتی‌ها» طرح شده، مهران مدیری که نامش به عنوان یکی از بدهکاران ثامن الحجج در گزارش افشاگرانه روزنامه شرق آمده بود، امروز برای شکایت از این روزنامه و یک رسانه دیگر به دادسرای رسانه رفت.

ادامه مطلب

معاون سیما هم جرات مخالفت با فردوسی پور را ندارد!

روزنامه کیهان که در طول برگزاری جام جهانی مطالبی علیه مجری برنامه «2018» منتشر کرده بود، در شماره امروز خود مجددا به سراغ عادل فردوسی پور رفته و لیست بلند بالایی از اتهامات را به این مجری و گزارشگر مشهور وارد کرده است. این روزنامه همچنین با اشاره به پخش تصاویر رئیس جمهور کرواسی در اختتامیه جام جهانی، می نویسد عادل فردوسی پور از نظر برخی مسئولین صداوسیما از جمله معاون سیما، به حدی بزرگ است که کسی جرات مخالفت با او را ندارند.

ادامه مطلب