سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

توضیح پرویز پرستویی درباره همکاری با مجموعه تلویزیونی سازمان اوج

روز گذشته خبر پخش شدن مجموعه «ستارگان راه» محصول سازمان اوج از تلویزیون در رسانه‌ها منتشر شد. در این مجموعه قرار است هر شب فرازهایی از وصیت یکی از شهدای دفاع مقدس در قالب کلیپ‌های چند دقیقه‌ای پخش شود و پرویز پرستویی هم در این مجموعه به عنوان گوینده همکاری کرده است. با انتشار این خبر برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با یادآوری صحبت‌های ماه گذشته پرستویی سوالاتی را در مورد عدم همکاری‌ او با صداوسیما مطرح کردند. پرویز پرستویی با اعلام اینکه ارادت او به شهدا امر جدیدی نیست، توضیحاتی را در مورد همکاری خود با سازمان اوج ارائه کرده است.

ادامه مطلب

همکاری پرویز پرستویی با سازمان اوج در مجموعه «ستارگان راه»

روابط عمومی سازمان اوج امروز از جدیدترین محصول خود با نام «ستارگان راه» که یک مجموعه 365 قسمتی است، رونمایی کرد. این برنامه قرار است از جمعه یکم تیر ماه از شبکه سه پخش شود، هر شب به وصیت خوانی یکی از شهدای دفاع مقدس بپردازد. اما یکی از هنرمندانی که قرار است در این مجموعه وصیت‌های شهدا را بخواند، پرویز پرستویی است.

ادامه مطلب

تولید دنباله‌های مستقل «جنگ ستارگان» متوقف شد

استودیو دیزنی و لوکاس فیلم تصمیم گرفته‌اند ساخت دنباله‌های مستقل (اسپین‌آف) «جنگ ستارگان» را تا اطلاع ثانوی متوقف کنند و روی دنباله‌های اصلی این اپرای فضایی متمرکز شوند. اگرچه کسب 340 میلیون دلار درآمد برای فیلم «سولو: داستانی از جنگ ستارگان» بعد از چهار هفته اکران در سینماها شکست محسوب نمی‌شود اما برای محصولی  متعلق به جهان سینمایی «جنگ ستارگان» نتیجه‌ای نگران‌کننده است.

ادامه مطلب

سام مندس با همکاری اسپیلبرگ درباره جنگ جهانی اول فیلم می‌سازد

  کارگردان دو فیلم اخیر «جیمز باند» با همکاری کمپانی فیلمسازی استیون اسپیلبرگ، فیلمی با مضمون جنگ جهانی اول را مقابل دوربین می‌برد. سام مندس به عنوان کارگردان فیلم «1917» قرارداد بسته و «آمبلین پارتنرز» به عنوان سرمایه‌گذار اصلی این پروژه سینمایی معرفی شده است. تولید پروژه جدید مندس از آوریل نده آغاز خواهد شد تا در دسامبر 2019 به عنوان محصول جدید استودیو یونیورسال در سینماها اکران شود.

ادامه مطلب

رابرت زمکیس نسخه سینمایی داستانی از رولد دال را می‌سازد

رابرت زمکیس نسخه سینمایی رمان کودک «جادوگرها» نوشته رولد دال را مقابل دوربین می‌برد. کارگردان 66 ساله برنده اسکار پروژه سینمایی جدیدش را با همکاری استودیو برادران وارنر می‌سازد. زمکیس علاوه بر کارگردانی، نگارش فیلمنامه را هم شخصا بر عهده دارد. دو فیلمساز معروف مکزیکی آلفونسو کوارن و گیرمو دل تورو هم به عنوان تیم تهیه‌کننده با زمکیس و وارنرها همکاری می‌کنند.

ادامه مطلب