سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

سردار قاسم سلیمانی: در برابر فکر متعالی حاتمی کیا تعطیم می‌کنم

کانال تلگرام فیلم «به وقت شام» ویدیوی حرف‌های سردار قاسم سلیمانی درباره کار جدید ابراهیم حاتمی کیا را منتشر کرده است. سردار سلیمانی معتقد است «به وقت شام» خطری را که در سوریه از جانب داعش برای اسلام و تشیع و انسانیت وجود داشت، به مردم نشان می‌دهد. او می‌گوید در برابر فکر متعالی حاتمی کیا تعظیم می‌کند. این ویدیو را ببینید.

ادامه مطلب

روزهای ابتدایی برلیناله 2018 به روایت تصویر

شصت و هشتمین دوره جشنواره فیلم برلین در حالی به روز چهارم رسیده که سینماگران مشهوری از کشورهای مختلف برای نمایش آثار جدیدشان در کاخ جشنواره حاضر شده‌اند. از ایزابل هوپر که امسال فیلم «ایوا» را در بخش مسابقه دارد تا ویم وندرس که برای نمایش فیلم کلاسیک خود «فرشتگان بر فراز برلین» به برلیناله رفته است. عکس‌هایی از روزهای ابتدایی این جشنواره را ببینید.

ادامه مطلب

رئیسی: حرف‌های حاتمی‌کیا در جشنواره فجر برای جبهه فرهنگی انقلاب قوت قلب بود

ابراهیم حاتمی‌کیا که به خاطر نمایش «به وقت شام» برای خانواده‌های شهدای مدافع حرم به مشهد سفر کرده، با ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتخابات اخیر دیدار کرد. در این دیدار رئیسی از او به خاطر حرف‌هایش در اختتامیه جشنواره فیلم فجر تقدیر کرد.

ادامه مطلب

کمال تبریزی: اهدای دو سیمرغ در یک رشته کاملا خلاف آیین نامه جشنواره است!

داوران جشنواره فجر سی و ششم همچنان مجبورند درباره آرای بحث برانگیز خود توضیح دهند و بعد از رسول صدرعاملی، فرشت طائرپور و خسرو دهقان که درباره داوری مصاحبه کرده بودند، کمال تبریزی هم در گفت‌وگویی در برنامه 35 به برخی ابهام‌ها پاسخ داده است. او صراحتا می‌گوید اهدای دو سیمرغ در یک رشته خلاف ین نامه بوده، اما هیات داوران دبیر جشنواره را راضی کرده است!

ادامه مطلب

آغاز جنگ کمدی‌ها برای حضور در اکران نوروز 97

در حالی که هنوز هیچیک از فیلم‌های اکران نوروز 97 از سوی شورای صنفی نمایش مشخص نشده‌اند، در تیزر فیلم کمدی «لونه زنبور» اعلام شده این فیلم قرار است نوروز به نمایش درد. وضعیت اکران ابتدای سال نده با توجه به حاشیه‌های جشنواره فجر و اکران فیلم جدید مجید مجیدی از این هفته و احتمال ادامه نمایش آن در نوروز پیچیده‌تر از سال‌های گذشته است.

ادامه مطلب