سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

تاریخ اکران فیلم کوئنتین تارانتینو برای جلوگیری از آشوب احتمالی تغییر کرد

استودیوی سونی که پیش از این اعلام کرده بود فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته جدید کونتین تارانتینو از نهم اوت 2019 در سینماها روی پرده می‌رود تاریخ اکران این فیلم جنجالی را به 26 ژوییه 2019 تغییر داده است.

به نوشته نشریه ورایتی، ابتدا قرار بود فیلم تارانتینو همزمان با پنجاهمین سالگرد قتل‌های خونینی که پیروان چارلز منسون مرتکب شدند روی پرده برود اما ظاهرا برای جلوگیری از هر گونه اغتشاش و آشوب احتمالی در زمان افتتاحیه این فیلم، سونی تصمیم به تغییر تاریخ اکران آن گرفته است.

شارون تیت همسر سابق رومن پولانسکی از جمله کسانی بود که در حادثه خونین خانه هالیوود هیلز به قتل رسید، آن‌هم در حالی‌که آخرین ماه‌های بارداری‌اش را می‌گذراند.

سونی که خبر تغییر تاریخ اکران فیلم تارانتینو را به تازگی اعلام کرده دلیل روشنی برای این اکران پیش از موعد ارایه نداده است. همان‌طور که پیش‌تر هم اعلام شد لئوناردو دی کاپریو نقش ریک دالتون ستاره سابق سریال‌های وسترن را در این فیلم ایفا کرده و برد پیت در نقش کلیف بوث همکار بدلکار او مقابل دوربین رفته است.

از دیگر بازیگران حاضر در فیلم پرستاره تارانتینو می‌توان به مارگو رابی، لوک پری، داکوتا فنینگ، ال پاچینو، امیل هرش، تیم راث، مایکل مدسن، کیت جفرسن و نیکلاس هموند اشاره کرد.