سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

«مغزهای کوچک زنگ زده» از رقابت اکران نوروز 97 خارج شد

وضعیت پیچیده اکران نوروز 97 باعث شده که سازندگان فیلم برگزیده تماشاگران جشنواره فجر قید نمایش فیلم در نوروز را بزنند. تهیه کننده «مغزهای کوچک زنگ زده» امروز گفته که این فیلم بعد از جام جهانی اکران خواهد شد. این در حالی‌ست که برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند اکران «به وقت شام» در نوروز سال نده قطعی شده است.

سعید سعدی تهیه کننده فیلم هومن سیدی درباره زمان اکران «مغزهای کوچک زنگ زده» به خبرگزاری مهر گفته است: «ما تصمیم گرفته ایم که این فیلم را بعد از جام جهانی با پخش کنندگی شرکت فیلمیران به نمایش عمومی بگذاریم چون فکر می کنیم در آن زمان فضا بازتر است و «مغزهای کوچک زنگ زده» به صورت بهتری می تواند اکران شود.»

او درباره تغییرات احتمالی نسخه اکران عمومی هم توضیح داد: «هرچند ما بازخوردها را گرفته ایم اما هنوز به جمع بندی نهایی برای این موضوع نرسیده ایم.»

بعد از چند سال پی پدر پی که برنده سیمرغ بلورین فیلم منتخب تماشاکران جشنواره با فاصله کوتاهی بعد از جشنواره در ایام عید روی پرده می‌رفت، حالا این اتفاق نمی‌افتد. اکران بهار و تابستان سال نده تحت تاثیر معادلات فیلم‌های نوروزی، جام جهانی و ماه رمضان خواهد بود و به نظر می‌رسد اقتصاد سینما سال سختی خواهد داشت.