سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

کمال تبریزی و تهمینه میلانی پروانه ساخت گرفتند

پس از آن که در چند روز گذشته اخباری در مورد ساخت فیلم های کمال تبریزی و تهمینه میلانی در رسانه ها منتشر شد، امروز روابط عمومی سازمان سینمایی به طور رسمی از صدور پروانه ساخت برای فیلمنامه های جدید این دو کارگردان خبر داد. در این خبر همچنین آمده است که کامران قدکچیان نیز برای فیلمنامه جدید خود پروانه ساخت دریافت کرده است.

در حالی که در چند روز گذشته اخباری در مورد لیست بازیگران فیلم جدید کمال تبریزی منتشر شده بود، امروز بالاخره سازمان سینمایی به طور رسمی موافقت خود را با ساخت چند فیلمنامه از جمله «ما همه با هم نیستیم» تبریزی اعلام کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی  فیلمنامه های «پازل» به تهیه‌کنندگی محمد نیک بین، کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی در ژانر اجتماعی، «ما همه با هم نیستیم» به تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی، کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی مشترک حسین امیری،پدرام امیری و محمد داودی در ژانر اجتماعی، «قصیده ای برای کارون» به تهیه‌کنندگی محمد علی اسلامی، کارگردانی کامران قدکچیان و نویسندگی حمید ابراهیمی در ژانر اجتماعی و «آخرین حکم» به تهیه‌کنندگی سید امیر سید زاده، کارگردانی و نویسندگی رسول صانعی در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

کامران قدکچیان که در دهه 1370 از فیلمسازان پرکار بود، بعد از پنج سال فیلم جدیدی می‌سازد.

 

9412

 

تهمینه میلانیکمال تبریزی