سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

بردلی کوپر و کلینت ایستوود همبازی می‌شوند

  کلینت ایستوود که این روزها در تدارک ساخت فیلمی جدید است از بردلی کوپر برای نقش‌آفرینی در پروژه جدیدش دعوت کرده است. ایستوود قصد دارد علاوه بر کارگردانی، خودش هم در مقابل دوربین ایفای نقش کند. این پروژه سینمایی تولید مشترک استودیوی برادران وارنر و «ایمپرتیو انترتینمنت» است و اولین نقش‌آفرینی ایستوود بعد از سال 2012 محسوب می‌شود. از طرفی هم ممکن است آخرین نقش‌آفرینی او بر پرده سینما باشد.

به نوشته کلایدر، این پروژه سینمایی بر اساس یکی از مقالات مجله نیویورک تایمز نوشته سم دلنیک ساخته خواهد شد. این مقاله که در سال 2014 به چاپ رسید، ماجرای فردی به نام ارل استون (ایستوود) را دنبال می‌کند، کسی‌که در هشتاد سالگی ورشکسته و تک و تنها شده و ناگهان شغلی به راحتی آب خوردن بهش پیشنهاد می‌شود، چون فقط لازم است رانندگی کند.

با این حال، ارل نادانسته به عنوان پیک مواد مخدر با یک کارتل مکزیکی قرارداد امضا کرده و به این ترتیب، وارد محدوده کالین بیتس (کوپر) مامور پرخاشگر و جاه‌طلب اداره مبارزه با مواد مخدر می‌شود.

کوپر این روزها مشغول انجام آخرین مراحل پس از تولید اولین ساخته بلندش «ستاره‌ای متولد می‌شود» است اما به گفته منابع آگاه، او از همین حالا در صدد ساخت پروژه بعدی‌اش است. کوپر به زودی فیلم زندگینامه «لئونارد برنستاین» اسطوره موسیقی امریکا را کارگردانی و بازی خواهد کرد.

ایستوود بعد از همکاری با کوپر در فیلم نامزد اسکار «تک‌تیرانداز امریکایی» (محصول 2014)، همواره نسبت به به همکاری دوباره با بازیگر و کارگردان 43 ساله ابراز تمایل کرده است.