سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

کیهان: شجریان به اصل اسلام هم توهین کرد

با آغاز ماه رمضان بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی پست‌هایی را درباره خالی بودن نوای «ربنا» شجریان در سفر‌های افطار خود منتشر کردند. اما امروز روزنامه کیهان که بارها مطالبی علیه شجریان منتشر کرده در شماره امروزش مدعی شده که این خواننده معتبر به جز نظام جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با آنچه آنها شبکه‌های معاند می‌خوانند به اصل اسلام توهین کرده است.

روزنامه کیهان در واکنش به اعتراض برخی رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی که خواستار پخش نوای «ربنا» محمدرضا شجریان از تلویزیون شدند، نوشت: «شجریان در جریان فتنه 88 کاملا در خدمت جریان ضد انقلاب قرار گرفت و خودش پخش آوازهایش از صدا و سیما را ممنوع اعلام کرد. شجریان برای فتنه‌گران سرود خواند و در خارج از کشور هر کاری از دستش برای تبلیغ علیه انقلاب و ملت ایران برمی‌آمد، انجام داد؛ در شبکه‌های ماهواره‌ای بهاییان و معاند با نظام اسلامی مانند «من و تو»، «بی‌بی‌سی»، «تلویزیون صدای آمریکا» و... مصاحبه‌های ساختارشکن انجام داد، و در گفت‌و‌گوهایش، نه فقط انقلاب و نظام اسلامی را که اصل اسلام را مورد توهین و افترا قرار داد. شجریان در واقع فراتر از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، اصل اسلام را مورد هجمه قرار داده و آن را مخالف هنر معرفی می‌کند.»

این روزنامه در پایان اتهاماتی را هم به روزنامه همشهری و زد: «حال سؤال اینجاست که چگونه مسئولین روزنامه همشهری به خود اجازه می‌دهند که پول بیت‌المال و بودجه ملت را هزینه تبلیغ فردی بکنند که نه تنها با این ملت دشمنی ورزیده که حتی به معتقدات و باورها و مقدسات آنها نیز توهین می‌کند؟!»