سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

مهران مدیری بازنشسته شود یا تکلیفش را با مردم روشن کند

احمد طالبی‌نژاد منتقد سینما در یادداشتی که روزنامه اعتماد منتشر کرده است، با انتقاد از مهران مدیری بابت پذیرفتن پول از موسسه مالی ثامن الحجج از او خواسته عذرخواهی کند و ماجرا را توضیح دهد. او همچنین به این کمدین توصیه کرده بازنشسته شود یا تکلیفش را با مردم روشن کند.

ادامه مطلب

جادوگری جانی دپ در کامیک کان و غافلگیری هواداران

تیزر جدید دنباله «جانوران شگفت‌انگیز» با حضور جانی دپ در رویداد سینمایی کامیک کان رونمایی شد. دپ در لباس و گریم شخصیت «گلرت گریندلوالد» که در این فیلم بازی کرده روی صحنه ظاهر شد و در حضور دیگر ستاره‌های این فیلم فانتزی از جمله ادی ردمین، جود لا و ازرا میلر سخنرانی هراس‌انگیزی کرد. این اولین حضور عمومی دپ بعد از انتشار مصاحبه اخیرش با مجله «رولینگ استون» است که تصویری از یک ستاره مشکل‌دار را ارایه کرده بود.

ادامه مطلب

جنیفر کانلی به «تاپ گان 2» پیوست

جنیفر کانلی هم در کنار تام کروز در دنباله فیلم اکشن «تاپ گان» بازی می‌کند. کانلی برای بازی در نقش همسر جان نش در فیلم «ذهن زیبا» موفق به دریافت جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. جو کازینسکی سازنده فیلم «فراموشی» دنباله نسخه 1986 «تاپ گان» را کارگردانی می‌کند.

ادامه مطلب

بازیگر «بازی تاج و تخت» مدیر برنامه التون جان می‌شود

ریچارد مدن که با ایفای نقش «راب استارک» در سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» به شهرت رسیده، در حال مذاکره است تا به فیلم زندگینامه التون جان بپیوندد. عنوان این پروژه سینمایی «راکت من» است که برگرفته از نام ترانه معروف خواننده انگلیسی در سال 1972 است. مدن نقش «جان رید» مدیر برنامه ستاره موسیقی انگلستان را بازی خواهد کرد.

ادامه مطلب

بازیگر فرانسوی در فیلم جدید عبدالرضا کاهانی بازی می‌کند

عبدالرضا کاهانی کارگردان سینمای ایران که فیلم‌های اخیرش با مشکل اکران روبرو شده، قرار است فیلم جدیدی را در کشور کانادا جلوی دوربین ببرد و در آن اوفلی بو بازیگر فیلم «مکتوب، عشق» عبداللطیف کشیش بازی خواهد کرد.

ادامه مطلب