سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

فصل سوم سریال سروش صحت با نام «فوق لیسانسه‌ها» پاییز کلید می‌خورد

سروش صحت که پیش از این درگیر یک کار سینمایی بود، به تازگی نگارش مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» را آغاز کرده است. به گفته مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما این مجموعه پاییز امسال کلید خواهد خورد. فصل اول و دوم این مجموعه که «لیسانسه‌ها» نام داشت، با استقبال مخاطبان روبرو شد.

ادامه مطلب

کارگردان سریال «شهرزاد» درباره تیم ملی و کی‌روش مستند می‌سازد

حسن فتحی کارگردان سریال «شهرزاد» که روز گذشته در آخرین بازی تیم ملی در استادیوم آزادی، پیش از آغاز مسابقات جام جهانی حضور داشت، اعلام کرد که به زودی ساخت مستندی در مورد کارلوس کی‌روش و تیم ملی را آغاز خواهد کرد.

ادامه مطلب

کیهان: شجریان به اصل اسلام هم توهین کرد

با آغاز ماه رمضان بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی پست‌هایی را درباره خالی بودن نوای «ربنا» شجریان در سفر‌های افطار خود منتشر کردند. اما امروز روزنامه کیهان که بارها مطالبی علیه شجریان منتشر کرده در شماره امروزش مدعی شده که این خواننده معتبر به جز نظام جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با آنچه آنها شبکه‌های معاند می‌خوانند به اصل اسلام توهین کرده است.

ادامه مطلب

یک بازیگر زن فرانسوی لوک بسون را به تجاوز متهم کرد

بازیگر زن جوانی که در دو فیلم سینمایی با لوک بسون همکاری کرده، از فیلمساز و تهیه‌کننده فرانسوی به اتهام تجاوز شکایت کرده است. به نوشته یک نشریه فرانسوی، شاکی پرونده بسون نخواسته نامش فاش شود. پلیس فرانسه از اظهارنظر در این‌باره خودداری کرده، با این حال، بازیگر شاکی در گفت‌وگو با نشریه ورایتی توضیح داده این «آزار جنسی وحشیانه» حدود دو هفته پیش اتفاق افتاده است.

ادامه مطلب

پیش‌بینی افتتاحیه 130 میلیون دلاری برای «ددپول 2»

فیلم ابرقهرمانی «ددپول 2» با بازگشت رایان رینولدز از پنج‌شنبه شب گذشته در بیش از 3700 سالن سینما در سراسر ایالات متحده و کانادا به نمایش درآمد و رکورد فروش پیش نمایش فیلم‌های درجه آر (R) را شکست. پیش از این، بیش‌ترین درآمد حاصل از پیش نمایش یک مصحول درجه آر در سالن‌های سینما متعلق به فیلم ترسناک «آن» بود که سپتامبر گذشته اکران شد. علاوه بر این، پیش‌بینی‌های اولیه حاکی از آن است که فیلم دوم «ددپول» با 130 میلیون دلار فروش افتتاحیه، فاتح گیشه آخر هفته امریکا خواهد شد. حداکثر فروش احتمالی «ددپول» در پایان تعطیلات آخر هفته برابر با 150 میلیون دلار برآورد شده است.

ادامه مطلب