سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

ادامه کشمکش بر سر پرونده پزشکی عباس کیارستمی

صبح امروز حکم پزشک معالج زنده یاد عباس کیارستمی در برخی رسانه‌ها منتشر شد که در آن آمده پزشک این کارگردان فقید به توبیخ کتبی پزشک و درج در نشریه نظام پزشکی محکوم شده است. بهمن کیارستمی در واکنش گفته که حکم صادر شده جدید نیست. از سوی دیگر علی فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی هم توضیحاتی درباره این پرونده ارائه کرده است.

ادامه مطلب

نتفلیکس و سازندگان سریال «تاریک» قرارداد بلندمدت امضا کردند

  خالقان سریال آلمانی زبان «تاریک» برای ساخت پروژه‌های جدید با نتفلیکس قرارداد بستند. یانتیه فریزه و باران بو اودار با امضای این قرارداد بلندمدت، خودشان را برای همکاری با این پلتفرم آنلاین پرمخاطب (با 125 میلیون کاربر در سراسر دنیا) در چند سال نده آماده می‌کنند. این اولین توافق‌نامه بلندمدت نتفلیکس با برنامه‌سازان اروپایی شمرده می‌شود.

ادامه مطلب

کارلوس پویول را راه ندادند، فردوسی پور قهر کرد و برگشت

حضور کارلوس پویول که قرار بود همزمان با مسابقه ایران ـ اسپانیا در ویژه‌برنامه «2018» عادل فردوسی‌پور حضور داشته باشد، لغو شد. رسانه‌ها احتمال می‌دهند عدم حضور کاپیتان سابق بارسلونا در تلویزیون به دلیل عدم توافق احتمالا مالی مدیران صداوسیما با با این بازیکن سابق اسپانیایی باشد.

ایسنا نوشته در حالی که قرار بود امشب (30 خرداد ماه)، کارلوس پویول همزمان با بازی ایران ـ اسپانیا در برنامه «2018» با اجرای فردوسی‌پور حضور داشته باشد و بازی را تحلیل کند، گویا این حضور به دلیل انجام نشدن توافق‌ مالی لغو شده است. این در حالی‌ست که هزینه مهمانان خارجی برنامه را اسپانسر برنامه تقبل می‌کند.

ادامه مطلب

جواد خیابانی: حاشیه پردازی نمی‌کنم!


از شب گذشته با اعلام نام جواد خیابانی به عنوان گزارشگر بازی ایران و اسپانیا، برخی از کاربران شبکه های اجتماعی شوخی هایی را درباره این گزارش گ در صفحات خود منتشر کردند. حال جواد خیابانی در مصاحبه ‌ای گفته که تلاش می‌کند برای این بازی احساساتش را کنترل کند.

جواد خیابانی در پاسخ به این پرسش که تا چه میزان تلاش می‌کند در این دیدار حساس بر احساسات خود مسلط باشد و آن را کنترل کند؟ گفت: «من سعی می‌کنم احساساتم را کنترل نکنم اما تلاش می‌کنم یک مقدار آن را صاف‌تر کنم و به آن آرامش بدهم. به هر حال چون این دیدار حساس و جذاب است تلاش می‌کنم حاشیه‌پردازی نکنم و فقط گزارش خواهم کرد و اسم بازیکنان را خواهم گفت. دلیل آن هم این است که اغلب مخاطبان ما  بازیکنان سایر کشورها و بازیکنان مطرح دنیا را می‌شناسند.»

ادامه مطلب

گزارش تصویری: اکران خصوصی «دشمن زن»

شب گذشته اکران خصوصی فیلم «دشمن زن» در باغ کتاب برگزار شد. در این مراسم بازیگران این فیلم و سایر سینماگران به عنوان مهمان حضور داشتند. گزارش تصویری سینما از این مراسم را ببینید.

ادامه مطلب