سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

مهراوه شریفی نیا و پوریا پورسرخ در «مدیترانه»

فیلم سینمایی «مدیترانه» به کارگردانی هادی حاجتمند به زودی جلوی دوربین می‌رود. پیش تولید این فیلم از مدتی پیش آغاز شده و گروه تولید در حال حاضر مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند.

ادامه مطلب

سریال «بهتره با سال تماس بگیرید» تا فصل پنجم تمدید شد

  شبکه تلویزیونی ای ام سی از ادامه یافتن سه سریال پرطرفدار «بهتره با سال تماس بگیرید»، «از مردگان متحرک بترسید» و «مک مافیا» خبر داده است. دو سریال نخست با فصل پنجم از راه می‌رسند و آخری با تولید فصل دوم ادامه می‌یابد.

ادامه مطلب

آغاز فیلمبرداری «زهر مار» از هفته آینده

با تکمیل فهرست بازیگران و اتمام پیش‌تولید، فیلم سینمایی «زهرمار» به کارگردانی جواد رضویان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی 13 مرداد ماه مقابل دوربین می‌رود. «زهرمار» در قالب طنزی اجتماعی روایت می‌شود. فیلمنامه این فیلم را پیمان عباسی نوشته است.

ادامه مطلب

ششمین «ماموریت غیرممکن» تام کروز رکوردشکن شد

فیلم ششم «ماموریت غیرممکن» از جمعه در بیش از 4300 سالن سینما در سراسر امریکای شمالی روی پرده رفت و با 61.5 میلیون دلار فروش افتتاحیه صدرنشین گیشه آخر هفته شد. به این ترتیب، محصول جدید استودیوی پارامونت رکورد پنج فیلم پیش از خود را پشت سر گذاشت و در میان مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» پرفروش‌ترین افتتاحیه را به نام خودش ثبت کرد.

ادامه مطلب

ستاره «بازی تاج و تخت» در فیلم قصه پریان

  با نزدیک شدن به روزهای پایانی ضبط فصل نهایی «بازی تاج و تخت»، پیتر دینکلج بازیگر نقش «تریون لنیستر» شخصیت محوری این سریال پرطرفدار به سراغ پروژه‌های جدید می‌رود. بازیگر و تهیه‌کننده 49 ساله قرار است در پروژه جدید استودیوی سونی تهیه‌کنندگی و بازی کند. این پروژه سینمایی بر اساس یکی از قصه‌های پریان آلمانی که در کتاب معروف برادران گریم آورده شده، مقابل دوربین خواهد رفت.

ادامه مطلب