سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

نیروی انتظامی یک پردیس سینمایی در مشهد را بعد از افتتاح پلمب کرد!

پردیس سینمایی گلشن در مشهد دیشب پس از افتتاح رسمی با حضور مسئولان شهری و هنرمندان توسط اداره اماکن نیروی انتظامی پلمب شد! این اتفاق عجیب در حالی رخ داده که مسولان اداره کل ارشاد خراسان رضوی از دلایل این اقدام ابراز بی اطلاعی کرده‌اند.

ادامه مطلب

مجموع فروش هفت فیلم اکران نوروز 97 در روز اول: 200 میلیون تومان!

با آغاز اکران فیلم های نوروز از روز گذشته، سایت سینما تیکت فروش اولین روز این فیلم ها را اعلام کرد. در میان 7 فیلم اکران نوروز، «مصادره» با فروش 92 میلیون تومانی نسبت به سایر فیلم ها درآمد بیشتری کسب کرد و پس از آن «لاتاری» مهدویان رتبه دوم فیلم های پرفروش اکران نوروز را به خود اختصاص داد. عدم موفقیت فیلم ابراهیم حاتمی کیا در روز اول از نکات عجیب فروش روز اول فیلم های اکران نوروز است.

ادامه مطلب

توم ریدر ( در زبان فارسی رسانه ها گاهاً از عنوان « مهاجم مقبره » استفاده می نمایند که به نظر نمی رسد خیلی نامگذاری جذابی برای نام انگلیسی این عنوان باشد! ) نام بازی رایانه ای معروفی است که نخستین بار در دهه 90 میلادی منتشر شد و به سرعت توانست تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیهای رایانه ای دنباله دار شود و به فروش قابل توجهی نیز دست پیدا کند. شرکت سازنده این بازی در دهه 90 میلادی Eidos Interactive نام داشت که بعدها به دلیل مشکلات مالی به زیر مجموعه Square Enix ملحق شد و پس از آن « توم ریدر » سهم بیشتری از بازار بازی های رایانه ای را کسب نمود و توانست به سینما نیز راه پیدا کند.

ادامه مطلب

کلاه قرمزی 97 هر شب ساعت هشت

در حالی که پخش مجموعه پرطرفدار «کلاه قرمزی» در نوروز 97 از شبکه دو قطعی شده، بخش‌هایی از آن منتشر شد. شبکه دو در تعطیلات امسال ساعت 20 ماجراهای عروسک‌های محبوب را روی آنتن می‌فرستد. این مجموعه برای نوروز 96 ساخته شده بود که به دلیل اختلاف سازندگان با مدیران تلویزیون پخش نشد و حالا با یک سال تاخیر روی آنتن می‌رود.

ادامه مطلب

رونمایی از جود لا و جانی دپ در تیزر «جانوران شگفت‌انگیز 2»

اولین تیزر فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندلوالد» که از جود لا در نقش پروفسور دامبلدور و جانی دپ در نقش گلرت گریندلوالد رونمایی می‌کند، منتشر شد. این فیلم به کارگردانی دیوید ییتس دنباله «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها» است که در دنیای جادویی هری پاتر می‌گذرد. جی. کی رولینگ فیلمنامه قسمت دوم را هم نوشته و ادی ردمین نقش نیوت اسکمندر را بر عهده دارد. تیزر این فیلم را با زیرنویس فارسی ببینید.

ادامه مطلب