سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

درخواست بیش از 200 سینماگر از رئیس جمهور برای حل مشکل محمد رسول‌اف

بیش از 200 سینماگر در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس جمهور خواستار رفع ممنوع الخروجی محمد رسول‌اف کارگردان ایرانی شدند. او که برای فیلم «لرد» جایزه بهترین فیلم بخش نوعی نگاه جشنواره کن 2017 را به دست آورد، چند ماه پیش ممنوع الخروج شد.

ادامه مطلب

هزینه جشنواره فجر سی و ششم 1.2 میلیارد تومان کمتر از رقم پیشنهادی در بودجه 96

بودجه صرف شده برای برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به منظور «سیاست شفاف‌سازی» وزارت ارشاد اعلام شده که نشان می‌دهد صرفه‌جویی قابل توجهی صورت گرفته است. یک سال پیش بودجه پیشنهادی برگزاری جشنواره فجر در سال 96 (دوره سی و ششم) از سوی سازمان سینمایی 5 میلیارد و 800 میلیون تومان بود و رقمی که امروز اعلام شده، بیش از یک میلیارد تومان از این پیشنهاد کمتر است.

ادامه مطلب

«بدون تاریخ، بدون امضا» را شما نابود کردید

علی جلیلوند تهیه کننده فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» با انتقاد شدید از سازمان سینمایی می‌گوید این فیلم در اکران نابود شده و سوخته است. او با اشاره به شرایط نمایش این فیلم بعد از جشنواره فجر به تصمیم‌های ناگهانی اعتراض دارد.

ادامه مطلب

رونمایی از گریم مهران مدیری در فیلم جدید کمال تبریزی

مهران مدیری که ده سال پیش اولین بار همکاری با کمال تبریزی را در فیلم «همیشه پای یک زن در میان است» تجربه کرده بود، نقش متفاوتی در فیلم جدید او بازی می‌کند. «ول شدگان» نام قبلی این فیلم بود که به «ما همه با هم هستیم» تغییر کرده است.

ادامه مطلب

«شبی با عبدی» در شبکه نسیم با حضور اکبر عبدی ساخته می‌شود

مدیر شبکه نسیم درباره برنامه «شبی با عبدی» می گوید که برای جلوگیری از سلبریتی محور شدن برنامه، بخش های نمایشی برای آن پیش بینی شده است و اکبر عبدی در آن چندین کاراکتر دارد و در آن به ایفای نقش می پردازد و بخش‌هایی هم به گفت‌وگو با مهمانان و مردم اختصاص دارد.

ادامه مطلب