سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

باران کوثری سفیر انجمن یاری شد

باران کوثری بازیگر سینما به عنوان سفیر انجمن خیریه یاری سوئد در ایران معرفی شد. انجمن یاری با شعار«کودک خیابانی کمتر، دانش آموز بیشتر» یک سازمان مستقل غیر انتفاعی مردمی است که در سال 1999 میلادی با انگیزه یاری به همنوعان سرزمین مادری به عنوان یک حرکت خیریه مردمی در کشور سوئد تاسیس شد.

ادامه مطلب

ستاره «آناتومی گری» گران‌ترین بازیگر زن تلویزیون

الن پمپئو ستاره سریال درام «آناتومی گری» جای دو بازیگر مشهور سریال «بازی تاج و تخت» را به عنوان گران‌ترین بازیگر زن صنعت تلویزیون می‌گیرد. او قرارداد جدیدی با شبکه ای‌بی‌سی برای دو سال نده منعقد کرده و برای هر اپیزود «آناتومی گری» مبلغ 575 هزار دلار دستمزد خواهد گرفت.

ادامه مطلب

واکنش وودی آلن به مصاحبه تلویزیونی دختر‌خوانده‌اش درباره آزار جنسی

دیلن فارو برای نخستین بار در یک مصاحبه بلند تلویزیونی با شبکه سی‌بی‌اس، به توضیح جزییات اتهاماتی پرداخت که چند سال پیش در رابطه با آزار و اذیت جنسی علیه وودی آلن پدرخوانده‌اش مطرح کرده بود. در جریان این مصاحبه جنجالی، فارو منکر آن شد که در مطرح کردن اتهام آزار جنسی علیه آلن ذره‌ای «شست و شوی مغزی» داده شده یا چیزی به او به ویژه از سوی مادرش «دیکته» شده باشد.

ادامه مطلب

جواد رضویان فیلم سینمایی می‌سازد

جواد رضویان که اعلام کرده بود دیگر حاضر نیست برای تلویزیون کار کند، قرار است به زودی اولین فیلم سینمایی خود را جلوی دوربین ببرد. این فیلم «زهر مار» نام دارد و قرار است به زودی تولید آن آغاز شود.

ادامه مطلب

نسخه ویدیویی «اکسیدان» همان است که در سینماها اکران شد

با توزیع فیلم سینمایی «اکسیدان» در شبکه نمایش خانگی از امروز، منوچهر محمدی تهیه کننده این فیلم به سینما می‌گوید که نسخه ویدیویی این فیلم، تفاوتی با آن فیلمی که چند ماه پیش در سینماهای کشور به نمایش درآمد ندارد. با اکران این فیلم برخی از نمایندگان خواستار پایین کشیدن آن از پرده سینماهای کشور شدند اما این اتفاق در نهایت رخ نداد و تنها اعلام شد که در نسخه شبکه نمایش خانگی این فیلم اصلاحیه‌هایی به آن وارد خواهد شد.

ادامه مطلب