سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جدیدترین نقدها

اسکوت مک‌نیری بازیگر «کارآگاه حقیقی 3» شد

اسکوت مک‌نیری در فصل سوم «کارآکاه حقیقی» در برابر ماهرشالا علی و کارمن اجوگو مقابل دوربین می‌رود. سومین فصل این سریال جنایی به سرپرستی نیک پیزولاتو این روزها در مرحله تولید به سر می‌برد. این فصل تازه روایتگر داستان جنایتی مرموز در قلب اوزارکس است و معمایی با گذشت قرن‌ها رازآمیزتر از پیش شده و حوادثش در بستر سه دوره زمانی متفاوت اتفاق می‌افتد. علی نقش شخصیت محوری «وین هیز» کارآگاه پلیس ایالتی از اهالی شمال غرب آرکانزاس را ایفا خواهد کرد.

ادامه مطلب

اسم فیلم پیمان معادی تغییر کرد

در حالی که عده زیادی منتظر نمایش دومین ساخته سینمایی سینمایی پیمان معادی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هستند، امروز صفحه رسمی این فیلم سینمایی در اینستاگرام با انتشار یک خلاصه داستان، از تغییر نام این فیلم سینمایی خبر داد. این فیلم پیش از این «بمب» نام داشت، اما امروز اعلام شد نام آن به «بمب؛ یک عاشقانه» تغییر کرده است.

ادامه مطلب

کیمیایی، «قیصر» و تغییر نسل لوطی‌ها

سعید حجاریان سیاستمدار اصلاح طلب امروز یادداشتی منتشر کرده و در بخشی از آن به فیلم «قیصر» مسعود کیمیایی پرداخته است. او اعتقاد دارد فیلم «قیصر» فرق چندانی با سایر فیلمفارسی‌های زمان خود ندارد اما در آن مسعود کیمیایی بصیرت‌هایی را به مردم در مورد فرهنگ لوطی گری نشان داده است. او همچنین اشاره کرده که در این فیلم سه نسل از لوطی‌ها به نمایش درآمده است.

ادامه مطلب

بلیت فیلم‌های جشنواره فجر امسال دو نرخی شد

پس از مشکلات پیش فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره سال گذشته، مدیران جشنواره فجر امسال تصمیم گرفتند که مجددا سایت سینما تیکت بلیت‌ فیلم‌های این رویداد سینمایی را برای مخاطبان عرضه کند. امروز یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد که اگر مخاطبان بلیت فیلم‌های جشنواره را اینترنتی خریداری کنند، برایشان ارزان تر تمام می‌شود و بلیت فیلم‌های سینمایی دو نرخی است.

ادامه مطلب

فراستی و افخمی برنامه ویژه جشنواره در شبکه افق ندارند

در حالی که امروز مهران مدیری به عنوان مجری ویژه برنامه «هفت» برای جشنواره فجر انتخاب شد، روزنامه هفت صبح با انتشار خبری مدعی شد که مسعود فراستی و بهروز افخمی می‌خواهند ویژه برنامه‌‌ای برای جشنواره از شبکه افق به روی آنتن بفرستند. اما عباس حیدری مدیر روابط عمومی شبکه «افق» در گفت‌وگو با سینما این خبر را تکذیب و اعلام کرد که فراستی و افخمی قرار نیست برنامه‌ای برای این شبکه بسازند. از سوی دیگر مسعود فراستی منتقد سینما هم در گفت‌وگو با سینما خبر حضور خود در چنین برنامه‌ای را تکذیب کرد.

ادامه مطلب